ont i öronen

Ush sjuk... Jag hatar och vara sjuk efter 2 dagar har du smakat hemmets alla tesorter, du har sätt alla filmer du har lust och se i dvd hyllan, man har så sjukt ont i huvudet att göra något mer ansträngde en att gå ner för trappan ta en alvedon och säga "nej jag vill inte ha någon mat..." gå upp igen och däcka i sängen efter den mycket krävande fysiska ansträngningen, man börjar bli trött på att gå runt i mysdress men man orkar inte ta på sig något annat så man ligger kvar i sängen.
Trots detta mår jag nu lite bättre en igår. Har suttit och ritat klart lite på alla dessa halvfärdiga bilder, läst lite svenska läxor. Men har fortfarande ont i huvudet kanske lite feber och sen har jag sjukt ONT i öronen det trycker liksom. Så jag kan inte lyssna på musik i mina hörlurar det är grymt störande.
Fan skulle kunna bo i denna kofta otroligt mysig. Aldrig något och ha på sig då någon annan en familjen kan se men den är så skön. Väger säkert flera kilo tjock stickad med en lång skön hals. Jag bara älskar den när jag är sjuk den typ räddar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0