Orkar inte bry mig

Ska dra till stan senare i kväll. Där skulle jag träffa Andrea, Alex och några andra. Sen var vi sedan skulle vet jag inte. Men jag har aldrig koll och glömmer bara bort saker i alla fal så låter andra holla koll på det. Gjorde illa låret och knät på höger ben igår. Fan vad jag har ont, går som en mupp i trappor jag menare det typ som en CP skadad haha det ser inte klokt ut. Så länge jag står eller sitter är det ok men det är allt där emellan som är ett helvete. Att sätta sig och resa sig är grymt smärtsamt. Lindat låret och knät det gör det lite bättre. Har på mig et par helt vanliga jeans som går över lindan utan och synas för mycket och någon valig tråkig tröja känner mig inte fin men det orkar ja inte bry mig om.
ungefär så här känner jag mig just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0