Inte som jag vill

Vad som gör mig arg just nu: Mycket, att larmet på min nya bikini satt kvar. Fick bryta upp den och eftersom jag försov mig i morse så gjorde det att jag blev ennu mer sen. Jag missar skolbussen och bussen efter det. Sen glömde massa saker, lås till badet, pengar, bankkort och nycklarna. Allt det där gör mig ARG.
Jag är trött och håller på och bli sjuk :(. Snorig, hostig och ont i halsen men det bryter aldrig ut utan är bara lita småsjuk hela tiden.
Inget går som jag vill idag BLÄ, BLÄ, BLÄ
Hade livräddning och klädsimm i dag med klassen på fyrishov. Klädsimmet gick lättare en vad jag trodde. :). Stannade kvar ett tag efter livräddningen och när jag kom hem var jag trött, tröttare och tröttast.
Imorgon har vi nationella prov i B-språk vilket betyder Spanska för min del.
Jag suger på spanska, men när vi fick se hur det går till på provet och skriva en test av läsförståelsen så var det lättare en vad jag trodde. Tur att det inte är uppsats utan bara läs och hörförståelse. Våran lärare sa att dom inte pratade så fort på hörförståelsen och det hoppas jag men erfarenhet säger mig att vad läraren och jag tycker är lätt är ibland ganska olika.
Jag letar skor och accessoarer till balen och avslutningen. Börjar känna mig lite stressad tänk om jag inte har något och ha till klänningen på balen. Vill nog ha klack på skorna men de ska ändå vara "sköna" och gå och använda under kvällen. Funderar på kilklackar typ, inte för smala i alla fal. Har inte problem med höjd men vill inte att det ska vara en smal klack
Guld passar nog bäst till klänningen men man vill inte ta bort klänningens detaljer i fram med accessoarerna. Ni får se den om någon dag när jag fått hem den men det är lite coral färgad nästan röd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0