trött och ont i huvudet. Snart kommer skolan döda mig

Ingen energi, ont i huvudet, trött, allmänt sliten, inga idéer, ingen kreativitet och nu vill jag bara sova. Ska åka och träna snart. Brukar bli pigg ibland efter, trött i kropen men pigg. Så det kommer inte hjälpa och stanna hemma för och sova.
Vad gör vi i skolan just nu? Alla lärare tjatar om den viktiga slutspurten men ingen tar tag i något. Så det enda vi gör är typ och "mingla" runt i klassrummet. Okej ibland kanske vi jobbar men jag tror inte jag har räknat matte sedan vi gjorde klart nationella. Inte ett tal.
Sen kommer min nästa död bli gympa lektionerna. Glömde kläder i måndags händer ibland men har faktiskt blivit bättre på och komma ihåg dom en förra terminen. Vi brukar få hjälpa till om man inte är med, räkna poäng döma och sådant.
Så när våran lärare ber mig ställa mig på mitten av salen så anar jag inget. Sen säger han att jag ska ställa mig på alla fyra och titta mot ribbstolarna. Alla andra står på ett led på kortsidan . Så tydligen ska alla i klassen hoppa över mig. HJÄLP VAD ÄR DETTA!!!???
Tydligen skulle han ta reda på vilket ben man hoppade av med inför höjdhoppet. Så där står jag och håller ner huvudet för och inte få det typ avslaget eller något, för och kolla vilket ben hela klassen hoppade av med.
Tur att man duckade ibland. Tror detta var ett tyst hot tar du inte med dig idrottskläder får du riskera och få huvudet avslaget typ. Nej då men varför tog han bara inte fram en plint eller något?
Inställningar på en mac's webbcam man bara måste älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0