Vaken

Vaknade nyss. Fan vad tidigt hatar och vakna tidigt på helger då du borde sova. Men Jag var helt klarvaken och när jag vaknar kan jag inte somna om. Därför hatar jag och bli väckt mitt i natten av massa sms eller liknande. Så lösningen på det blir att jag sätter mobilen på ljudlös och tar av vibration så får jag sms så låter det ingenting ringer du så hör jag inget.
Varför stänger ja då inte av den? Jo jag måste ha mobilens väckarklocka så jag vaknar! Så kan man lösa problem som kan förstöra min nattsöm. Ett svårare problem att kontrollera är katten och andra levande varelser i detta huset familjen, myggor, flugor, fåglar mm. Ja de får hoppas att det inte stör mig för jag blir riktigt sur annars...
Så sitter och letar efter lite kläder på internet... men det blev skor i stället modekunen hadde så mycket fina skor :D MÅSTE HA. (kommer även ifrån nelly & Asos )
men kolla i bak→ GILLAR skarpt
Gillar verkligen de turkosa och de svarta med rött ibak. Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0