White corner

står jätte konstigt lutad på en av bilderna och förstås det den man ser bäst på *suck* Sov med flätor eftersom det vägrade torka. Det tar JÄTTE långt tid för mitt hår och torka. Borjade duscha 19.45 typ gick och lag mig 22 då var det fortfarande fuktigt. Vill inte föna det eftersom det blir jätte flygit då :(. Så då blev det flätor. Det ser endå okej ut. Somnar jag med blött hår ska vi inte prata om hårkatastråfen det skapar. ps. White corner fick jag ifrån att jag står och tar dessa bilder där man kommer upp från våran trappa till övervåningen. Det är Vitt och mycket ljus. Står i hörnet och kan därför luta mig och få med hela outfiten i kameran. ds.

Har på mig ett vitt spetslinne från gina tricot. Jättegammalt minns inte att jag ens köpt den. Har tyckt att det varit FULT när jag var mindre, köpte den säkert i 6:an typ först i år har jag börjat gilla den. Misstänker att det är något mamma tvingat på mig då hon fortfarande hade makt över mina inköp. Tänk vad man kan hitta om man gräver lite.
Under det ett annat vill halterneck linne från gina tricot som jag har knytigt så banden inte syns.
Ett par militärfärgade shorts fån HM köpte sommaren innan åttan, så de är gamla de med. också ett sådant plagg jag inte gillat allt för mycket för ens nu. Har för mig att det var 2 för 1 och detta var de enda 36:or som fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0