En räddare i nöden

Fösta gången jag såg denna så tänkte jag, vad är det här för skit mamma har köpt!? Hon var hos en väninna och där kom det någon och visade upp och sålde sina produkter. Hon köpte lite saker, bland annat den här. Den skulle hjälpa mot hudirritationer, acne och infektioner i huden. Gissa om jag vart skeptisk. En lite flaska från ett märke jag aldrig hört talas om och färgen på krämen var BRUN.
Men efter ca en vecka kan jag inte låta bli och älska den. Så fort jag blir stressad eller linkande så bli min hy ett helvete. Som att inte var nog med problem så börjar det klia längs käkbenet och jag kliar upp hela mitt ansikte. Det gör inte direkt allting bättre
Men nu efter och ha använt den i lite mer en en vecka har det nästan slutat klia och på det hela så känns resten av hyn bättre med. Tror inte den går och köpa i butik men i alla fall grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0