hm... kanske LITE fel sagt

Ja vad skrev jag i går och hur tänkte jag?
"Gillar snö, men bara när det är MYCKET snö och jag är i fjällen.
Inte ett kalt slaskigt slisk slalsk på marken som inte ens går och ha snöbollskrig med."
Ja det var ju ett bra utlåtande från den som inte tittat ut genom fönstret på ett par timmar. Vaddå lite snö? Det kom ju massor. Vet inte riktigt hur jag tänkte. Idag insåg jag efter och faktiskt tittat ut genom fönstret att hmmm... det kom MYCKET snö igår.
Det går definitivt och ha snöbollskrig med det i alla fall och ett "kalt slaskigt slisk slalsk" på marken är det inte. Så förlåt snön för mitt lite klumpiga uttalande. För det behöver inte komma så mycket mer snö nu. Kan det få vara så här tills i vår? Då ska allt smälta på en dag och sen är det bara massa blommor överalt.
För jag gillar snö, men bara när den är vit och det är kallt. Så fort det blir runt 0-1 °c så kommer allt förvandlas till en grå och blöt sörja, det är det jag hatar med vintern.
Så ber nu till alla som sköter vädret där uppe snälla låt det inte smälta. För ganska fint är det!

Dåliga bilder tagna från mitt fönster på övervåningen.
Inga inställningar, inget fix fix. Bara tog något snabbt. Får jag skylla på att jag är sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0