Jag har ingen koll.

Som sagt skulle droppa en överraskning i dag. Eller snarare 3. Men vi tar dom en i taget, eller hur annars blir det rörigt. Jag vet inte helt ärligt den första. Vilket driver mig till VANSINNE. Pappa har bokat en hemlig resa åker TIDIGT lördag morgon och kommer hem på söndag. Jag vet att vi bor på hotel och lite snabbt vad jag ska ha med mig. Det är allt. Okej jag vet att det inte kommer vara något stort. Inte någon resa runt hava jorden, men weekend någon stans. Sen om det blir Åland, London, Norge, finnland, någon stad i Sverige det vet jag inte.
Jag har tänkt lite på det här och försöka lista ut vad vi ska åka. Jag är ett kontrolfreeak, men jag vill samtidigt inte veta för mycket. Jag vill vakna i morgon, förväntansfull och först då få reda på vart vi ska. Trots att jag inte vill veta så vill jag. Åhhh jobbigt läge. Men kommer vara borta i helgen. Vi får se om jag kan blogga? Vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0