Söndags problem

Idag skulle jag till ikea och köpa nya ridstövlar. Inte alla ridsportsbutiker har öppet på söndagar. Men det var värt och kolla i alla fall.
Lyckas hitta i alla fall ett par ridstövlar till min förvåning. Ja det är inte alltid det lättaste och hitta ett par som sitter bra. Dom ska sitta bra på foten, vara lagom höga och lagom breda i skaftet. Ointressant fakta men det var i alla  fall ett par Mountain Horse richmond high rider. OOO tänker ni nu eftersom hälften av er inte rens vet vad det är.
Men i alla fall. Tar fram den högra skon efter och provat den vänstra som var skön. Då visar det sig "#€#"%©£∞$££ att det är något FEL på den.
AHHHH den sista som dom hade. Skulle ringa upp när dom fick in flera. Det stora problemet är att jag behöver dom NU!!! Så vi får nog att åka in på en vardag och titta på andra ställen också.
Men hur tur får man ha, det är något fel på just den jag ville köpa. Vist fanns det andra. Som Mountain Horse Supreme High Rider, lite tunnare och nättare. Men jag sliter mina skor och är inte den som vårdar dom bäst. Att då ha de mer tunna stövlarna kännes inte så smart, därför var jag lite osäker på dom.
Efter allt strul så orkade jag inte kolla så mycket mer. Får åka in någon annan dag snart.
Nu ska jag packa upp sakerna från ikea, hörs.
richmond high rider
Supreme High Rider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0