Puts väck, försvann någon stans, borta, lämnade mig

Fan vad jag känner mig tråkig. FETT O-taggad på allt. Det är ett regnigt höstlov som jag kommer behöva plugga på. Vad hände med min plan att festa bort hela veckan? Puts väck, försvann någon stans, borta, lämnade mig osv. Nej nu i morgon blir det nya tag. Pigg fräsh och glad ska jag vara. Skita fullständigt i plugget, tyvärr säger min lite mer smarta sida till mig att det är en DÅLIG ide.
I morgon är det TYDLIGEN back 2 charter (en fest här i Uppsala). Jag har helt missat det och även alla chanser att köpa förköps biljetter.
Men vill jag ens gå? Vilka ska gå? Känns inte så som det kommer bli så bra. Jag har liksom tillockmed lyckats MISSA att det var. Dom sista förköpsbiljetterna skulle säljas i dag och folk skulle så och sälja på stan. Ja var på stan idag men såg inte någon som sålde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0