en liten förklaring...

Hur ska man börja. Som ni kanske märkt har det varit någon form av ogenomtänkt bloggpaus. Det blev för mycket. Hann inte skriva, var stressad, för mycket överallt. Skolan, hemma, träningarna kompisar ja livet helt enkelt. Började planera saker efter bloggen, göra ANTECKNINGAR på mobilen om saker jag kom och tänka på under dagen som gick och skriva i bloggen om.
Sen tog det liksom bara stopp. Han inte skriva om det jag ville skriva om. Så jag beslutade och strunta i det tills jag kände att jag VILLE igen.
Ville logga in tidigare och skriva detta så ni förstod varför bloggen bara "dog" helt plötsligt. Men skulle jag loggat in för och skriva detta jag skriver nu skulle jag inte kunna släppa bloggandet. Utan skulle gå in och göra meningslösa små uppdateringar helta tiden.
Men nu är jag tillbaka. Utvilad efter helgen, frisk från en hemsk förkylning, taggad, glad, *smile*, på bra humör och ni fattar poängen tror jag.
Ska till börja åka till skolan om ca 20 min, inte ens matteprovet kan få mig nere, fan va jag är på topp. Ikväll ska jag träffa Andrea. Ska se nya Harry Potter filmen (håriga pottan, tihihii).
Ja ska sluta fjolla och låstas vara normal, gå igenom matten en sista gång. Trots att matte A som jag går nu nästan är tråkigt lätt. Samma saker som 9:an. Tur att man hade bra lärare då, som gjorde att man fick så mycket gratis nu i 1:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0