Hår

Okej denna förändring kanske inte är så stor men behövd. Jag har verkligen svårt och göra drastiskt nya saker med mitt hår. Cuta av halva sidan eller färga det lila är ingenting jag skulle våga göra. Trots detta har jag blivit något beroende av att färga håret. Har jag inte gjort det på längre tror jag att mitt hår har blivit gråbrunt. Vilket det inte är men blir "bilind" av att skillnaden brukar vara större. Så är nöjd med denna förändring, lite starkare rödare toner bara.  Sen går det inte och få en bra bild just nu. Blir inte rätt nyans.

Kommentarer
Postat av: Lauritzmathea

really good site!!

2011-03-12 @ 18:52:36
URL: http://lauritzmathea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0