bättre utan varandra

Ibland visar en duo att som är bättre utan varandra. Att prdukten dom gör tillsammans låter helt annotrlunda mot vad dom gör ensamma.
Ja alla vet vad snook, var. Bandet snook alstå. Ja i alla fall bestod dom av två medlemmar. Den ena Oskar Linnros, ja han vet ni vem han är va? Han har varit svår och missa i år.
Sen till den andra medlemmen, inte helt okända Daniel Adams-Ray, som har gjort den underbara låten Gubben i lådan som jag inte kan få nog av.
Jag tycker att om man gämför snook's musk med deras nya låtar så är det inte samma stil som innan. Vist man kan höra lite spår av den men det är inte mycket.
Helt ärlig så gillar jag dom mycket bättre på egen hand en ihop.
VAD TYCKER DU?

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-19 @ 12:35:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0