bebis är hemma igen

Ahh vad jag blev glad. Min kontakt med omvärlden är återupptagen och min MOBIL ÄR TILLBAKA! Klarade mig 2 dagar, hahaha. Jag kan vara grymt mobilberoende ibland.
Tappade den på bussen hem i förrgår och när jag ringde igår hade dom inte fått in den. Letade som en dåre hemma utan och hitta den och desperat idag ringde jag dit igen. Som tur var, för jag började verkligen bli desperat hade någon vänlig busschaufför där ute lämnat inn den. Ah vad glad jag blev. Så resten av dagen ägnande jag åt att åka till stan, hitta till rätt gata, hämta ut mobilen och åka hem.
Ja nu är jag hemma igen och det är fredag kväll. Får inte gå ut för pappa så kvällen lär väll suga men sådant är livet, jag har i alla fall min mobil tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0