duktig och tråkig

Drog till stan för och köpa sådana nödvändiga och tråkiga saker som 5 par strumpor. Ja nödvändigt men tråkigt. Kollat på varma fodrade skor. Jag undrar, varför finns det inga andra varma sko för tjejer en uggs eller tant-eco skor.
Ta ett par helt vanliga boots. Varför kan herrmodellen vara fodrad och en nästan lika dan sko fast dammodell är aldrig fodrad. Jag hittade två par skor som kanske skulle gå och köpa tillslut i alla fall. Jag behöver verkligen varma skor. Mina fötter är nästan alltid några grader kallare en resten av kroppen.
Sen stod jag ett bra tag och funderade på vilken färg jag ska tona mitt hår i. Har länge tänkt på att göra det lite rödare. Inte RÖT RÖT men lite kastanje rött. Men köpte den inte, ångrar mig lite nu vill ha en förändring.
Sen stände alla affärer och jag och Andrea drog till Waynes och satt där och pratade skit i runt 2 timmar. As skönt och kul.
ett par av skorna jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0