Jag äskar och litar på ASTRID

Hatar och göra er besvikna men ASTRID är ingen person, nej det är min senaste android app. Eftersom jag inte själv kan hålla reda på saker eller prioritera rätt så får den göra det åt mig.
Det är som och ha någon som följer efter en med en lista på viktiga saker och tjatar på dig tills du har bockat av dom i listan.
Den håller koll på allt jag ska göra OCH i vilken ordning dessa ska prioriteras. Så nu ska jag prova och låta ASTRID lösa mit liv under en vecka. Hon kommer säkert lyckas bättre en vad jag gör.
http://weloveastrid.com/
så här ser det ut när man andvänder appen
och det här är det lilla monstret jag litar på ska sköta mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0