men ändå inte

Jag var på stan med andrea idag för och lösa min kläd kris. Planen låg på en kofta och vanliga ganska enkla tröjor. Om jag nu har planer varför följer jag dom inte. Lade upp bilder på bloggen, militärgrön ellr luddig skulle koftan vara. Vilken färg blev det? JO EN GRÅ MED MÖNSTER. Ahhggggg.
Det är fin men ändå känns något fel. Som när ska jag ha den. Passar den tilll något? Jag är osäker och har bara 3 dagar på mig att byta den och kan inte på söndag så måste byta den i morgon om jag ska ha kvar den. Verkligen besluts ångest
de mönstret som är på bilden men modellen är den samma som bilden längst ned.

Kommentarer
Postat av: Andrea

DEN ÄR FIN DU BEHÅLLA JAG LÅNA IBLAND!

2010-10-22 @ 19:54:31
URL: http://andreaivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0