Noll flyt

Ush det har inte varit min dag idag, verkligen!!! Jag tar det från början.
Har haft ont i knäna ett tag nu, så ringde läkaren för och få dom kollade. Har haft grymt med problem med knäna så varje gång jag känner något så är det bra om dom får kolla upp det inna det blir värre.
Igår glömde jag min mobil i stallet efter träningen. Så efter läkaren beslutar mig för och åka och hämta den. Eftersom bussarena ifrån stallet (nästan) aldrig går frår jag vänta (och frysa) en timme i stallet innan jag kan åka hem.
För att komma hem där ifrån måste jag först åka till Björklinge och sen till stan och från stan ta bussen hem. Så hälften av min dag har gått åt till och så och frysa på busshållplatser.
Som att inte det var nog så somnande jag på bussen från stan hem och vaknade 3 stationer efter den jag skulle kliva av på. Så det blev en klall promenad på onda knän hem.
Fan har verkligen noll flyt. Så nu ska jag titta på någon bra serie och värma mig inder täcket. Jag behöver det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0