Om jag va någon annan skulle jag spöa ner mig själv just nu.

om jag va någon annan skulle jag spöa ner mig själv just nu. Varför? Jo jag är dum i huvudet. Hittar inte min plånbok där massa viktiga saker jag behöver finns. Jag hatar att jag är så slarvig.
Jag kan inte hämta ut mitt paket eller köpa dom där nya jeansen jag verkligen BEHÖVER.
Inget går som jag vill just nu, är stressad över allt och det gör att jag slarvar bort saker mer en innan. Busskort, plånboken, nycklarna, mobilen, viktiga papper mm.
Behöver jag tillägga att jag har missat första lektionen och jag behöver inte gå på median så jag har nu äntligen tid och leta ordentligt.
Men för och kunna göra det behöver jag lugna ner mig lite. Ett bra sätt för det är faktiskt att skriva av sig det i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-20 @ 14:19:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0