"tyvärr är giraff inget för mig"

Sitter och underar på vad jags ka klä ut mig till på våran haloween klassfest i helgen.
Har letat runt huset efter vad jag ska ha på mig. Har redan ganska mycket utklädings grjejer, allt ifrån en tuppdräkt till giraff mask, tyvärr är giraff inget för mig. Inte tupp, leopard, katt, monster, skelett eller någon av dom andra utlädngsgjejer vi har hemma är något för mig.
Men fundrar på vampyr vill vara LÄSKIG på haloween, det är enligt mig halva gjejen. Så fram med tänderna min bleka hy är redan ett faktum, lite smik och med något svart och ha på mig så kör jag.
giraff är inget för mig HAHAHA
Vad tycker ni? Vad ska jag vara? Låter vampyr bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0