Is there clarity in this insanity?

Ja idag har inte riktigt gått som jag ville. Föst har jag sovit jättedålig eftersom min lillebrors mobil är cp och drog igång alarmet 3 på morgonen. Pappa skrek att han skulle stänga av det, men han är nästan helt immun mot ljud när han sover. Så han skiter i det och några min senare ringer det igen. Så håller det på ett tag. Innan jag går upp och sliter ur batteriet.
Så fick jag en bra start? NEJ INTE RIKTIGT. Sen hittade jag inget och ha på mig så det fick bara bli något, usch inte bra. Min vanliga frukost var slut så det blev bara något och dricka.
Sen hittar jag inte busskortet och jag letar runt i hela huset utan och hitta det. Ger upp och när jag är på väg mot bussen hittar jag inte mobilen så är tvungen att springa in i huset igen leta runt i några minuter för att sedan hitta den i väskan. För att hinna med bussen fick jag springa som en idiot. När jag sitter på bussen inser jag att jag har glömt nycklarna. Så fick kunde inte använda datorn idag heller.
Så denna morgon har i förstört hela min dag. Nu ska jag fixa lite grejer för att i kväll åka in till stan, då ska jag ha kul kan inte låta min hemska morgon förstöra kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0