för mycket och göra

Ja känner verkligen att det är mycket nu. För mycket så mycket att jag helt ger upp göra något av dom sakerna jag borde, det gör inte direkt att det blir mindre saker och göra. Bara och börja fixa, städa göra och läxor. Läxor över helgen borde vara olagligt, som att jag inte har annat och göra?
Km i hegen. Så det kommer ta upp nästan hela lördagen och hela söndag. På måndag träning och läxa tills på måndag och tisdag. Det betyder att jag behöver hinna med allt jag brukar hinna på en helg bara på idag. Så men det ska bli kul och tävla det väger faktiskt upp det.
Ja om jag ska hinna alt kan jag inte sitta här vid datorn mer...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag gillar verkligen din blogg!

2010-09-24 @ 21:25:53
URL: http://sofiepetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0