Inte så svårt som jag trodde

Provade en annorlunda frisyr idag. Såg den på en blogg (här) och tyckte den verkade rolig och prova. Lockade inte andra sidan. Körde på det självfall jag har och kände att det räckte. Det var så enkelt trodde det skulle vara svårt av någon anledning men tog bara några minuter.
Brukade alltid vara duktig på flätor och annat innan inbakade i luggen mm. men det var ett tag sedan jag gjorde något liknade. Fick springa runt och leta hårnålar ett tag.
Men så här blev det i alla fall:

(ignorera otrolig trötta mig, slutade 16.15 idag)

Blir ingen träning för mig i dag, jag var SÅ OTROLIGT TAGGAD. Vill verkligen träna men bilen är trasig så det blir inget. Nu blev min dag VERKLIGEN FÖRSTÖRD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0