Jag har aldrig varit bra på och tänka, men shoppa det kan jag !!!

MMM underbar. Poncho var tvungen och ha så det var bara köpa. Borde inte köpt den men komm på massa usla anledningar på bussen.
  • Jag har varit duktig den här veckan, köp den som belöning. PROBLEMET ÄR: jag har inte alls varit speciellt duktig den här veckan.
  • Du behöver den, NJA DET GÖR JAG JU INTE DET ÄR PROBLEMET!!!
  • Du har velat ha den extremt mycket länge. Nej kom på att jag ville ha den så här extremt mycket idag. Har tittat på liknande tidigare men inte känt att jag VERKLIGEN velat ha den. Snyggt men inget planerat.
  • Du har råd med den, nja det hade jag men snart inga pengar kvar. Inget smart köp
  • Det var menat att du skulle ha den, fanns bara en kvar. Som du därför köpte innan den tog slut. OKEJ VAD ÄR DET FÖR ANLEDNING??? Vet inte hur jag tänkte riktigt
Skit samma gillar den, köpte den och den är MIN MOHHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0