Km hoppning 2010

Äntligen hemma efter en lång tävlingsdag med två starter på två olika hästar. Känner mig helt slut.
Först var det Gibson i en kanska låg klass. Hade först bara tänkt tävla spikkel men när jag hörde att det fans en start kvar på gibbe tänkte jag att det kunde jag göra bara som lite kul. Leka runt med honom på en ganska låg höjd. Det var ett bra val, felfritt och rosset blev det.
Sen var det rundan på spikkel. Den slutade och började så här: Red fel väg till FÖRSTA hindret det gjorde att jag blev utesluten. Så synd hon kändes så fin.
Men det är bara och komma igen nästa gång, som sagt man lär sig av sina mistag och kommer förhoppningsvis aldrig göra om det.
Här kommer en liten bildbomb :):
jag och Amber
jag och spikkel (och massa gräs/växter)
på väg ut från banan efter och ridit fel väg :(
Jens :)
massa bilder på Matilda och Penny (sämsta kvalitén ever:P):
och blir man trött på och fotta hästar finns det alltid små söta hundar och ta bilder på:

Kommentarer
Postat av: MADDES

tack så mycket. fina bilder!

2010-09-26 @ 23:03:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0