NEEEEJJJJ

Håller på och bli sjuk. AHHHH VILLL INTE. Vill träna, inte vara sjuk. Kan bli sjuk på fredag men inte i morgon. Okej. Nu ska jag trycka i mig massa c- vitamin och annat som håller en frisk och inte bli SJUK!!!
På tala om något helt annat har vi värdens bästa schema, okej inte riktigt men nästan i alla fall.
Måndagar suger men resten älskar jag. Eftersom jag inte har snabbmatte har jag sovmorgon på fredagar och har inte musik så har SOVMORGON på torsdagar med. Har bara no- labb var 4 vecka alla andra veckor slutar jag tidigare.
(klicka för större bild!!!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du gjort klasrt historia läxan? (A)

2010-09-04 @ 15:03:36
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0