på en sakla 1-10

Hur rolig låter det här?
  • Jag har otroligt ont i höger knä efter att ha sprungit intervaller idag på idrotten. Känns som någon hugger mig över knäskålen varge gång jag går, oroligt OSKÖNT.
  • Jag har suttit och gjort en lång supertråkig engelska läxa med substantiv, flera sidor uppgifter tills i morgon. Det positiva är att jag är klar... NEJ VÄNTA GLÖMDE EN SIDA, AHHHHHHH
Det är vad jag har gjort sedan jag komm hem ungefär. Det roligaste som hände var typ att jag tittade på Scrubs. Hahaha HÖJDPUNKTEN PÅ MIN KVÄLL, hur uselt kan det bli.
PÅ EN SAKALA 1-10 HUR ROLIG JAG HAFT I KVÄLL? 1 KANSKE 2 OM DET HÄNDER NÅGOT KUL SNART, ANNARS DEFINITIVT 1
Ps. hittar ingen bra bild, och orkar inte leta. Därför lägger jag inte upp någon ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0