cdhvsjhsdhsjv

KOMMER INTE PÅ EN RUBRIK (som ni kanske ser!)
Gud det händer så mycket just nu att jag inte orkar blogga. Känner mig så otroligt trött så att ni anar inte, orkar inte med något. På helgerna ligger jag död hemma istället för och vara ute och träffa folk. Jag är så trött och omotiverad att gå ut så att jag stannar hemma. I flera veckor har jag skitit i att kroppen sagt emot och inte tagit det lugnt vilket har lett till en enorm svacka. Sorry för det, svarar knappt på sms det är mer en vad kag pallar med (nästan). Ni som försökt få kontakt med mig vet, nästa vecka ska jag försöka vara pigg och mitt vanliga jag igen.
Idag var jag i stallet. Spikklus var söt som vanligt men hon är spänd i ryggen och lite trippig. Ja ska försöka samla krafter till att gå upp på måndag. Ni förstår inte hur trött jag är. Det är helt sjukt, vad hände med all min energi? Ska försöka blogga men det kanske blir dålig uppdatering ett tag fram över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0