Fixa

Håller på och plockar lite för imorgon. Läger fram lite schabrak och tvättar lite. Även om det bara är programriding så kan man vara lite extra fin. Funderar på och ta mina andra vita byxor, har två. Sparar de fina pikur byxorna till imorgon då det är en riktig tävling. Är det för mycket (med vita byxor)? Annars kanske jag tar de blåa som fungerar med schabraket. Bestämmer det då.
Imorgon kommer bli en heldag i stallet. Efter jag ridit programet så ska jag: tvätta, knoppa, ducha och allt annat som ska fixas innan tävlingen på söndag.

Jag vet att det är FAIL med två olika lindor, men ska leta efter ett par. Just nu hittar jag bara en av varje. Typsik mig! (Vet inte ens om jag ska använda lindorna, hmmm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0