förkyld

Även om träningen gick superb. igår undrar jag verkligen om det var en bra ide att åka, förkylningen slog till efter jag kom hem och har spenderat hela dagen med och knarka halstabletter. Ingen feber har jag men tänkte att det var bäst och stanna hemma från skolan i alla fall. I morgon är jag tvungen och släpa mig dit eftersom jag måste fixa med ett grupparbete och det är den enda dagen då hela gruppen kan, ville gäran dejta sägen en dag till men överlever nog en dag i skolan.
Nu sak jag fortsätta knakandet (av halstabletter) och ta fram något och ha på mig till i morgon. Vem orkar det på morgoen när man inte har sovmorgon? Kan sova lägre om jag lägger fram allting, men går upp tidigare i alla fall för jag ändrar mig oftast hehehe. ONÖDIGT? yes... Kan läga upp en bild  på vad jag TÄNKTE ha på mig sen.
Gissa vad? Det blir med vit spets, tror jag...

mogen bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0