The moose is loose

Igår blev det ingen hoppträning, men det är okej. Mamma och pappa ville göra något med hela familjen eftersom påsken är uppfylld av att de ska hänga med mig på tävling. Därför gick vi ut och åt på Jay-fu, en restaurang som jag gillade.

Gillade hur det var och såg ut, gillade läget (i saluhallen med blick ut över Fyrisån), gillade maten och helt och i stora drag gillade jag det mesta

Restaurangen var en kombination av amerikansk södern mat och asiatisk mat. Huvudrätten var riktigt bra, efterrätten var inte och leka med heller och förätten ahhhh. Hur jag orkade äta allt undrar jag själv, men det var ju GOTT!

Sen hände det lite annat på kvällen som gick från lyckad till mindre lyckad och förstår inte vad som hände med mig själv, om jag säger så att jag inte brukar vara så där. I alla fall jag drog hem tidig(are) en räknat och... nej vet ni vad orkar inte, bara BLÄäääää! Ska lämna det som hände senare igår kväll, början var lyckad i alla fall och det är alltid något.

 

Min huvudrätt: The moose is loose, älskade verkligen namnen på de olika rätterna.

Kommentarer
Postat av: hej!

fin blogg! men äre inte dags att fixa en ny header? det är ju maj om en vecka..

2011-04-22 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0