Saknat mig?

Im back, i think...
Saknat och blogga (lite) så nu är jag tillbaka. Känns bra! Ni har inte missat så mycket, mäst försökt få livet tillbaka på fötter igen. Få allt och gå i hop och hitta tillbaka till glada kärre med massa energi och social som få. Käner mig som en ny männsika efter ett tag av lugn och 0 press. Kerstin Sara Falk 1.2, nu med fräknar!
Idag åkte jag till Sporren och köpte lite saker inför helgens tävlingar. Var på väg och få hem mig mer, kavaj, hovolja, borstar.... STOP!
Ja det fick räcka med ett nytt dressyrschabrak från eskardon, bra pris (299 kr) och lite anorlunda med den gröna färgen. Inte vad jag tänkt mig rikigt men får leta vidare och så får det här duga tills vidare.
Sen ett par vantar, insåg att jag bara har tjockare lädervantar som är hela, det blir lite varmt och rida i dem. Mamma var inte med så köpte inga dyra saker, det är sådant päronen får betala ;)! Är man fattig tonåring så är man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0