6.30

Jag glömde nästan, ett önsketänkade. För någon (nämner inga namn) tänker MÖRDA mig imorgon. Jag trodde att att starta D-ponny betydde senare starter, men måste hjälpa till i stallet innan och morgonfodra kl. 6.30. SEX TRETIO, det är mord. Jag behöver ca. 1,5h på mig och göra mig i ordning. Men beslutrade att dra ned den tiden till 1h, vlket betyder att jag kommer komma för sent men jag ska försöka skynda mig. För att vakna 4.30 finns inte i min värdsbild, 5.00 är hemskt men 4.30! NEJ, NEJ, NEJ! Jag är morgonpigg, tror jag nämt det för dem och undrar om det här är sättet man hämnas på det. Fast alla som ska tävla ska vara där 6.30. Vem kommer orka rida på banan då? Alla kommer sova på hästryggen ;)!
Jag undrade först att de DREV när tiden 6.30 kom upp men efter att kollat med tränare och massa andra så är det inte mitt svikade minne som hörde fel, även om jag önsklade det för en gångs skull!
JAG KOMMER DÖ!

Jag kommer ungefär vara lika trött som spikkel idag i hagen efter programridingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0