OFF

En minst sagt siktdålig uppdaterng under helgen men har inte känt för att trycka ur mig (fler) tråkiga inlägg bara för och skriva NÅGONTING.
Över huvudtaget har jag känt mig lite "off" snaste veckan. Märktes verklgen nu eftersom jag inte hade lust och göra specelt mycket denna helg. Så isället för och tvinga mig att vara social när jag inte vill så tog jag det lugnt. Känns som ett bra val. Återupptäckte min ritplatta, spelade the sims, åkte till stallet och var där halva dagen.
Nu sitter jag här och försöker planera vad jag ska ha på mig imorgon, hm börjar se ett mönster i vlken typ av kläder jag snöat in på. Men kan visa vad jag menar med det senare/imorgon orkar inte hämta kameran. (Kan jag bli mer lat?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0