Gå ihop

Vet inte hur jag ska lägga upp min ekonomi eller snarare hur mina pengar ska spenderas. Inga höga sumor direkt. Vill ha/måste ha stochemölle shabaket (beslutat mig för det nu blir perfekt till ländtäcket och är snyggt!), mer kläder, betala in pengar lite här och var, få in pengar från personer som är skyldig mig, inte lämnat in löneblanketten så kasnke inte får mina lön.
För och göra saken bättre så har jag tappat bort min konokort, YES!
Försökt gjort upp en lista på hur jag ska göra, vad jag ska prioritera men det skiter sig. Pengar och jag... vi går inte i hop. Kanske ska spela, tyck synd om "fattig" tonåring kortet på mina föräldrar. Kan fungera, jag kan betala sen och...
I alla fal måste dom hjälpa min betala in pengarna eftersom jag var dum nog och skapa ett ungdomskonto på sewdbank, vilket betyder att jag inte har rätt att göra ett PISS med kortet. Suger hårt, hårdare, hårdast. Kan inte betala till autogiro eller postgiro. Kan inte fröra över pengar till ett annat konto på något sätt eller ens mellan mina egna sparkonton. Ska jag köpa saker på internet måste företaget godtjäna sådana där E-kort annars går det ej. Fast det inte så dåligt med pengar igentligen, problemet är bara att jag inte kan göra det jag vill med dom. Varför SWEDBANK VARFÖR???
Nu måste jag plugga och sedan ge mig ut i stormen mot satallet och hopptäningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0