+/- bloggar

dressyrmupparna: Ja dom är sveriges största hästblogg och bära därför måste jag läsa. Superduktiga på att uppdatera ofta. Inte för långa texter utan bilder heller +!
topriders: För och hålla koll på alla andra hästbloggar utöver det, en kategori som hela tiden växer sig större. Lite skvaller, lite tips, nya trender mm. Använder den helt enkelt för och slippa läsa massa bloggar utan sammanfattar det roliga i den istället.
spiderchickenda mammabloggren värd och läsa, hon är kul licksom.
HannaPee: hahahahaha! Grymt kul och LIVEBLOGGARNA är det roligaste ever. Lite för mycket webbcam bilder :(
baveamin: ja något jag läser av lite blandade andledingar. Gillar ofta texterna och så men hade han inte bott i uppsala så hade jag nog aldrig läst den, eller hittat den över huvud taget.
emmavictoria: Något måste du få för att du läser min. Ne men en av mina kompisars bloggar, skön brud, bra blogg. Men kanske lite bättre bilder skulle göra den RKIGT BRA!
lisagrisa: Ja en annan kompis, gillar hedern. Söt flicka som får stå ut med att jag ständigt facerapar henne, creed för det! 
amandas: Japp en vän från långt tillbaka (6:an). Men en snäll ärlig tjej som ställer upp för andra. Galen, shoppingtok som jag flummat runt x antal gånger med på galna upptåg. KÄRLEK till den unika designen och den enkla adressen amndas.nu. Kommer altid i håg den. Bilderna är oftast riktigt bra!

fd. mybrandnewobssession nu: rikauteliggare: Jag älskar hennes kläder, idder och hennes hund. Kikar in där för insperation ofta.
Colorelle: Klär sig fint men ibland för långt ifrån min stil (om jag nu har någon? undrar ibland). Men gillar bloggen i alla fall, kommer det något jag gillar som hon har på sig faller jag pladask.
celinas: nyfynd som jag hitills av det jag sett gillar. Hos henne såg jag sko rånet från weekday, like!
ebbazingmark: Ja vilken snygg b-rud, kläderna, bilderna, ansiktet, håret. Såg på lookbook först och sedan dess följt.
hellomammi: kan bara dömma om och rita så där
nevnarien: bra blanding, galen brud, snygga bilder, design, ritar med Pro Markers och massa annat.
megapixlar: Bra fottoblogg!
victoria töngren: Ja mer mode och kläder, gillar.
lisasplace: Ja ibland är jag kär i hennes käder eller inte ibland utan snarare ofta. Gud vad ja ville ha en päls som hon hade på en bild i när det var vinter och jag vad trött på min vinterjacka.

fashontoast: Mer mode! Kan det bli för mycket? Ne, aldrig! Speciellt om bloggen är fashontoast och klär sig som hon gör!
cheerblond: Lollo, henne börjar ni känna vid det här laget eller hur!?
beatelstokig: En ganska ung tjej (okej att kalla henne ung? Får mig och känna mig som 25-35 men vad ska man säga, inte så gammal?) som gick i min gamla skola och ritar mycket med pro markers. Allmänt kretativ, photoshop, teckingar mm.
dennis M: ja gillar honom, inte av någon speciell andleding men jag gör det i alla fall. Läsväd blogg.
stockholmstreetstyle: vet inte om det räknas som en blogg, men jag tror det. I vilket fall som helst så är det grymt fina kläder, inperation 100%. Dom hade med Oscar ashet Spendup för ett tag sedan +++++ bara för det!
carolinelundh: Har alltid gillat hennes blogg och följt den när den bytit portaler och namn. Kommer alltid tillbaka till henne. Någon jag har följt sedan i procip jag började läsa bloggar.
ja sen är det några fler vänner som jag ibland titar på men kan inte adresserna i huvudet. Jag hatar långa krångliga adresser som man måste komma ihåg ur många eeeee det var eller om det var blogg.se, webblog.se, devote, .se, .com, .nu.
Ja, länka på era Fb sidor så att jag hittar dom brukar betyda att jag läser dom om dom finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0