Klant

Spikkel har lyckats skavt av skinnet över väster framhov på instidan. Samma ben och ställe där hon fick såret som stoppade oss från att tävla senast fast det var på utsidan. Antigen är det att hon har trampat sig själv, skulle inte förvåna mig eftersom hon har noll koll på var hon sätter fötterna och bland annat kliver över sig själv om man flyttar henne i stallgången.
Men så kan det vara eftersom hon är känslig där att snön skaver när hon går i hagen, det var i alla fall det som gjorde såret förra gången. Satte över ett boots och sen får vi se, ska köpa nya eftersom jag bara hittade ett. Haha, lagom FULT. Men är det snön måste hon lindas eftersom boots inte hjälper, snön åker bra upp inanför det och skaver i alla fall :(.
Tillslut fick jag en hyfsad bild med mobilkameran. Ponnyn kan inte/ hatar ju att stå still stå hur kunde jag tro att det skulle gå bra och fotta BENEN???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0