Lamicell schabraket är snart MITT

Klickade precis hem lamicellschabraket jag velat ha. Blir pefekt till spikkel att ha på tävlingen den 6/3. Var ett så pass bra pris på den och skulle jag inte gjort det nu skulle jag ångra mig när det var försent. Väntar med luvan eftersom hon inte behöver luva och vill köra inbakad knopp i luggen. Hon är så snygg i knoppar :)! Fast får se kanske köper luvan i alla fall, osäker :S.
Ska iväg och träna ikväll dressyr på sötponnyn. Får se hur det går, galloppen igår gick åt !"!"#¤!"#%#%#%, minst sagt. Hon vägrade spåra och varje gång jag kom åt henne snurrade hon på ställlet, studsade, lutade sig inåt eller började backa och slå med huvudet tills jag kom i obalans och hon kunde smita undan. Frusterade, minst sagt.

(det är det röda i  mitten jag beställt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0