Liten blå fågel men inte en blåmes. twitt, twitt låter den

Jag igår blev jag med twitter efter och givit upp alla försök och hitta ett coolt, snyggt, lätt, namn som dessutom inte skulle ha några siffror eller _ och passa till mig. Nu heter jag helt enkelt KerstinFalk, TRÅÅÅWWWKKKIGT. Jag hade någon förhoppning om att lyckas heta något bra, men eftersom säkert halva värden tagit alla bra namn innan jag kom på denna ide blev det som det blev.
Jag känner mig seg. Halva min familj hade redan twitter, andra av mina vänner blev av med twitter oskulden i 8:an. Men nu kan du öka på mitt höga antal followers, 3 st faktiskt. Så ligger som sagt där på topplistan.

(ni bara behöver *klicka* på fågeln för att komma till min twitter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0