måndagar

Idag är det söndag vilket gör att imorgon blir måndag. Förlåt men jag måste bara övertyga mig själv om att lovet är slut. Vet inte om jag rikigt vill tro på det, trots att all logik i världen är emot mig. Mitt lov kan inte vara slut redan, det har max varit 3 dagar inte 7.
Vill verkligen inte tillbaka till skolan och måndagar som i vanliga fall är hämskaste dagen i veckan. Det enda som är bra på måndagar är Spikklan och måndagsträningarna. Det är det som gör att jag inte kastar täcket över huvudet och bara ger upp måndagar totalt.
Som att inte det var nog käns det som någon har tryckt ned taggtråd i min hals och förkylingingen kryper i kroppen. Sitter här och dricker te så att jag kan svälja. Men jag ska träna imorgon, annars överlever jag seriöst inte måndagar.

Visst är hon fin i det! Varför inte det är någon sadeljord på är för att jag bara provade så den passade bra under sadeln och inte var för liten eller stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0