Nöjd

Så värt, så nöjd, så glad.

Kan jag få sådana adrenalin kickar av shopping? Tydligen! Mitt fina Lami-cell schabrak har kommit, fattar inte vilken service det företaget har. Beställde på måndag eftermiddag och de levererade det hit från någonstans i närheten av Skåne hit på ca 1 ½ dag. Inte nog med det, nej jag fick den levererad till dörren. Det kallar jag skönt, det knackade på min dörr och jag fick paketet i händerna. Behövde inte ens besvära mig att ta mig in till Storvreta och hämta ut det, lyx.

Vi har inte ens kommit till produkten en och ska vi säga så här så är jag NÖJD, nöjd som f*n. Varför? För det är snyggt, bra kvalitet, tjockt men inte för tjockt, materialet är bra och insidan i ett sådant där underbart tyg men har på träningskläder som andas. Färgen är lite mörkare en vad jag trodde men det är absolut inget jag ogillar. Ska testa det på och under sadeln så snart jag kan, lovar att ta bilder på hela henne med det på. Men ska inte använda det innan tävlingen i alla fall. Sen var det REA på det också, så kan någon förstå varför jag är NÖJD!?

(http://www.stablestore.se)

Tyget som är på insidan som ska "andas"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0