Fan kroppen, jag har fullt vi får lägga förkylningen på en annan vecka istället, kan kolla min kalender.

Ska gå och sova så fort jag slutar gråta efter och fått ansiktskräm I ögonen. Medan hinner jag blogga lite.
Känt mig lite så där småsjuk, på väg att liksom bryta ut värsta megaförkylningen. Att då träna ett hårt pass på måndagen och sedan köra kondition på idrotten är inte det lämpligaste. Om man också vet att ta det lugnt inte är min gjej (oftast, ibland, ja okej inte alltid men i vissa fall).
Efter det är halsen het rosslig och gör ont. Jag är trött och sitter med massa mysiga tröjor, orkar inte gå till skolan imorgon. Men ja den här veckans schema tillåter inte det, imorgon är det ett prov jag inte kan missa. Kan inte, kan inte bli sjuk, tillåter inte mig själv att bli det , nej, nej och nej! PÅ torsdag är det hoppträning, taggad och kan altså inte bli sjuk. Fredag, hänga med brudarna, lördag hänga med andra vänner och söndag upp tidigt för och jobba.
Fan kroppen, jag har fullt vi får lägga förkylningen på en annan vecka istället, kan kolla min kalender.


blir inga bilder från själva träningarna i ridhuset eftersom ja KASS kvalet och orkar inte anstränga mg med att ta med bättre grejer. I vår när vi är utomhus och tränar på ridbanan ska det bli andra grejer.
Ja här har ni ett typ exempel på hur det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0