"helt freeking awsome snygg!"

Dålig uppdate i går men gjorde allvarligt inget intessant. Idag är det som ingen haft en möjlighet att missa (även om man vill) ALLA HJÄRTANS DAG! Jippei... eller not... eller vet inte vad jag ska tycka. För vet inte om jag ska gilla det här med alla hjärtans dag, eller inte.
Inget jag firar direkt så varför ska jag inte låta dom som tycker att det är vikigt göra det? Men jag gillar att det HÄNDER något så här i vinterkylan (släppt alla förhoppingar på vår).
Alla hjärtans dag gör i alla fall dena tåkiga, iskalla och jobbiga måndag OKEJ! Det händer något annorlunda från det sova,äta, skola, plugga, träna, äta och sova liv jag känner att jag har just nu. Känner mig som en Zombie ibland. Något överdrivet kanske men ni fattar vad jag menar.
Någon/några hade trydligen satt upp små lappar med hjärtan över alla skåp i hela skolan. Hur orkar dom? Det är sjukt många skåp på skolan. Tydilgen är jag "helt freeking awsome snygg!" HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0