Lika få rubriker i mitt huvud som vatten i saharaöknen

Kan inte låta bli be om ursäkt för den usla uppdateringen. Men har känt mig så trött och stressad den senaste veckan att jag glömt bort vilken dag det osv. Jag klarar inte stress, när det blir stressigt så orkar jag inte. Har redan 234325254245 bollar i luften samtidigt och sedan ber någon mig att göra allt detta i 4000 km/h. Jag försöker med det och det slutar med kaos. Sen har jag så höga förväntningar på mig själv med vad jag måste prestera (eller tror att jag måste prestera) att det blir för mycket. Så lovet kommer bli chill. Jag behöver ta det lugnt helt enkelt och jag tänker till och med spendera kvällen hemma. Haha, det var länge sedan jag var hemma en lördagskväll.

Imorgon blir det stallet och Spikklan. Ska putsa lite extra på polle och utrustning sedan blir det dressyr i ridhuset. Öva lite på saker hon gärna skulle slippa men så nyttigt att göra för oss båda.


hahaa, vad liten hon ser ut på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0