studsboll

Aha klockan var inte ens 00.00 kan lika bra kasta upp ett inlägg om dagens dressyrpass. Eftersom håret endå är blött och då kan man inste sova så har jag tid.
Det gick jättebra och Spikkel gjorde fina slutor i båda varven men i det svåra dampade hon loss 2-3 gånger. "Hon ser ut som bambi på hal is. Hur kan en häst stusda upp, ned, bakåt, framåt och åt sidorna på samma gång? Ser utroligt kul ut som en studsboll." Gaska bra sammanfatting av Elin hur det tydligen ser ut när hon dampar loss. Tor ni jag lyckas hålla kvar slutan när hon gör så där? NEJ är svaret och mina ljumskar klarar sig inte alltid så bra efter några studsserier (ont). Men skam den som ger sig in på en volt få henne och skärpa till sig och sedan på det igen tills hon ger sig och idag gav hon upp ganska fort :). Det är bara och se glad ut och börja om så slutar hon efter ett tag. (Problemet ibland är att "ett tag" varierar mellan 4 träningar tilll två försök). Sen ska man inte glömma att hon gjorde alla andra bra utom 2st i det svåra varvet. Så länge jag gjorde rätt gick hon fint alla gånger utom två, super nöjd med fjollpollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0