kommer behöva använda hundögonen

Slutade tidigt idag vilket i kombination med att solen äntligen kommit tillbaka efter en lång semester gjode att jag (en varm michelingubbe) gav mig ut på stan att leta efter en VÅRjacka. Eller, jag vill ha någon förm av övergångsjacka. Inte en tunn och ISKALL vårjacka.
Ett lager tyg som ska försöka hålla mig varm räcker inte. Utan en halvfodrad vårjacka som jag kan stå och vänta på bussen i utan att frysa hjäl men inte vara för varm under dagen.
Inte det lättaste, tillslut hittade jag något. Okej, för det fnns inte på banan att jag ska kasta ut 3600kr på en jacka just nu. Har hittat, TJATA PÅ FÖRÄLDRAR MED HUNDÖGON prylen för i vår.
Jag ska hålla ett tal ikväll om kvalitet, att den är perfekt och hur mycket jag vill ha den. Kanske fungerar, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0