0&0

Ja nu sitter man här framför datorn igen. Hemma från en ovanligt regnig tävling och känner sig lika trött som man brukar. Bra gick det i alla fall, felfritt i båda omgångarna. Han hoppar väldigt stort och dyker lite efter hindret så drar mig ur balas när vi landar. Så därför blev det inte så mycket till omhoppingssvängar i fas 2. Behövde allt tid till och hitta tillbaka kontrollen och skulle jag svängt när jag var ur balans och han hoppat stort till hindret efter hade jag nog ramlat av. Nej eftersom de här var min i princip första hopptävling på honom är jag nöjd. Kom några platser utanför placering. Annars var det en bra dag för oss från Bälinge. Penny och Amber kom två och trea i 80 cm. Penny och Roy fick båda placeringar i 70 klassen.
Lastningen då? Jo det gick bra, mycket bättre en vad jag inbillat mig. Jag hade som sagt aldrig lastat honom innan, av det jag sett såg han ut och vara JÄTTESVÅR! Kanske det beror på vem som lastar för han gick in på andra försöket både dit och hem. Duktig kille.
Nu tycker jag vi ska ignorera min skänkel i traven på filmen. Jag vet att det inte ser bra ut, vet inte om det bara är på honom eller om jag gör så jämt. Sen på några hinder ser man hur jag ramlar framåt efteråt. Ungefär så kändes det på varje språng och på dom det syns på trodde jag att jag skulle ramla av.
Klippte ihop något på någon minut i Imove. Låten är bara till för att ni inte ska behöva höra pappa i bakgrunden hela tiden. Det eller helt tyst och då blir det så tråkigt. Tog bara någon random låt, fungerar ändå helt OK.

Kommentarer
Postat av: .

lite dåligt med eftergift över hindrerna tycker jag .

2011-01-30 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0