baka kaka

Bakade lite när jag kom hem. Hade tråkigt. Varning, extremt söt kaka! Till och med jag tycker den blir lite för söt om man tar för mycket. Men har bakat den ganska mycket, efter och ha slutat i en bränd katastrof första gången jag bakade den när jag var ungefär 13 gav jag mig fan på att lyckas med den. Så efter några gånger blev jag faktiskt riktigt bra på att baka den.
Ska upp klockan för tidigt i morgon och åka och jobba. Stackars pappa får gå upp lika tidigt bara för att skjutsa mig, snäll dotter (a). Så måste gå och lägga mig i tid. Hur nu det ska gå vet jag inte eftersom jag är van och somna 4 och vakna 12. Men det blir säkert bra eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0