dagen för meninglösa saker

Idag har jag tagit mig tid och göra sådana saker jag aldrig hinner eller prioriterar när skolan börjar. Brukar alltid låta sista dagen på lovet bli en slappdag. Ladda upp en rejäl dos av energi och bara ta det lugnt. Så skönt, att ha en dag där man inte behöver göra någonting.
Har inte ens kollat på mobilen, batterierna dog och jag orkade inte ladda den. Har målat naglarna inklusive tårna. Allvarlig, vem gör det (på vintern)? Totalt meninglöst, men idag var dagen för och göra meningslösa saker så varför inte?
Så här sitter jag i mina mjukisbyxor, jag är typen som sällan eller nästan aldrig har mjukisbyxor. Tycker det är otroligt skabbigt!!! Men idag var dagen då jag inte skulle göra någonting, därför är dom på. Vägrar dock gå förbi en spegel då jag genast skulle se hur fult det är och byta till något annat.
Nu ska jag förstätta göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0